Gece kuşu

Gece kuşu
@AudreyRosee
... "Hepsini yaşadın mı?" Hiç yaşamamış olmayı dilerdim ama bazı şeyler bizim isteğimize bağlı değildi. Ne yazık ki her dilek gerçekleşmiyordu. "Peki bütün o şeylere rağmen nasıl gülebiliyorsun?" Kapıya doğru yürürken omuz silktim "Aldığım nefesin hakkını veriyorum. Ben Yankı Sarmaşık'ım, ben izin vermedikçe kimse beni yıkamaz." Ben başıma gelen her şeye inat, düştüğüm yerden daha güçlenerek kalmasını bilirdim.
Reklam
Doğru olan şeyleri doğru şekilde yapmadığım gibi yapmamam gereken şeyleri fazla doğru yaptığım oluyordu.
O lanet tünelden çıktığımda dizlerim, ayakta duramayacak kadar sızlıyordu. İşin garip yanı tüneli geçen sadece üç kişi vardı. En önde Fulya, hemen arkasında Araf ve onu takip eden Esad vardı. "Yok artık!" Sinirden gülünce engellere doğru koştum. Tünelden diğerlerinden önde çıktığıma inanamıyordum. Artık emin olmuştum, ben sürünmek için doğmuşum yoksa nasıl bu kadar hızlı çıkardım?
"Kazanmak istiyorsan kaybetmekten korkma."
Reklam