İnsan sadece yaptıklarından pişman olmalı, yapamadıklarından değil. Ben kurduğum hayallere kavuşmak için attığım hiç bir adımdan pişmanlık duymuyorum. Duymayacağım da. Sonunda üzülecek bile olsam bu böyle olucak. Çünkü yapamadığın, cesaret edemediğin her hayalin ömür boyu peşinden gelir. Ve her tökezlediğinde, her mutsuz olduğunda o hayal senin "acaba'n"olur. O acabalar da zamanla "keşke'lere" dönüşür. Yani bende yapamadıklarımdan pişman olmaktansa, yaptıklarımdan pişman olmayı tercih ederim.