Mimoza

Mimoza
● "Eski bir inanca göre her iç çekişte kalp bir damla kan kaybedermiş." ~Hamlet~
Öğrenci
Muğla
Muğla
21 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
OKUMADAN GEÇMEYİN #5❤
9/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2020 77. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Mayıs 2020 18:48
Evet , bugünde aksiyonsuz hayatınızdan biraz olsun kurtulmanızı sağlayacak bir kitapla birlikteyiz.(☞゚ヮ゚)☞ Eğer fantastik seviyorsanız gayet güzel akıcı bir kitap önerisi olucak bu sizin için.Tamam ,şimdi fazla gevelemeden kitabın konusuna geçelim. Başta bu kitap hakkında az çok birşeyler biliyordum ve önüme herhangi kötü bir yorum çıkmamıştı .bi ara indirimde gördüm alıyim bari dedim aldım. kitaplığımda herhalde 8 ay süründü ve kesinlikle bunu hak eden bir kitap değildi. Keşke daha önce okusaydım dediğim bir kitaptı. Kitap konu bakımından gayet güzel işlenmişti. karakterler ,olay örgüsü derken kitap beni içine çekti . Kitabın konusu Vhalla adlı kütüphane çırağının bilmeden bir büyü yapması ve prensi kurtarmasıyla beraber büyücüler tarafından keşfedilip büyücü olduğunu öğrenmesi ve başından geçen olayları okuyoruz bu kitapta .Dediğim gibi kurgusu güzel ve gayet hoş bir kitap .Karakterlere gelirsek Aldrick 'ten ilk başta nefret ettim.Vhalla bunda ne buluyo falan dedim .(●'◡'●)AMAA yumuşamaya başladım ve ilerleyince Aldrick en sevdiğim karakterlerden biri oldu .Adamın özeti değişik :D Vhalla karakterini de seviyorum .Kitap okumayı seven ,bilgiye aç bir kız, tatlı ,cesur bir kız. Roan karakterini arasıra sevdim ama arasıra sevmedim. bir en iyi arkadaşın bence arkadaşını daha çok tanıması gerekir. Saremm, çok masumdu ya .üzüldüm çocuğa hiç haketmiyodu öyle şeyleri:( Larel a fazla değinmemişlerdi ama ben onu Roan'dan daha çok sevdim. Ve son olarak o son neydi ya . İnsanı çok gaza getiriyo 2. kitabı sipariş ettim ve umarım o da bu kitap kadar güzeldir .Ama o sonla beklentim yükseldi .Bu kitabı kesinlike öneriyorum.❤✔ KİTAPLA KALIN ,HOŞÇAKALIN :)
Edebiyat
Hava UyanıyorElise Kova · Yabancı Yayınları · 20164,167 okunma
Merveninkitapları ༼ つ ◕_◕ ༽つ isimli okura yanıt verildi
Mimoza
Tamam, teşekkür ederim yanıtınız için.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
OKUMADAN GEÇMEYİN #5❤
9/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2020 77. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Mayıs 2020 18:48
Evet , bugünde aksiyonsuz hayatınızdan biraz olsun kurtulmanızı sağlayacak bir kitapla birlikteyiz.(☞゚ヮ゚)☞ Eğer fantastik seviyorsanız gayet güzel akıcı bir kitap önerisi olucak bu sizin için.Tamam ,şimdi fazla gevelemeden kitabın konusuna geçelim. Başta bu kitap hakkında az çok birşeyler biliyordum ve önüme herhangi kötü bir yorum çıkmamıştı .bi ara indirimde gördüm alıyim bari dedim aldım. kitaplığımda herhalde 8 ay süründü ve kesinlikle bunu hak eden bir kitap değildi. Keşke daha önce okusaydım dediğim bir kitaptı. Kitap konu bakımından gayet güzel işlenmişti. karakterler ,olay örgüsü derken kitap beni içine çekti . Kitabın konusu Vhalla adlı kütüphane çırağının bilmeden bir büyü yapması ve prensi kurtarmasıyla beraber büyücüler tarafından keşfedilip büyücü olduğunu öğrenmesi ve başından geçen olayları okuyoruz bu kitapta .Dediğim gibi kurgusu güzel ve gayet hoş bir kitap .Karakterlere gelirsek Aldrick 'ten ilk başta nefret ettim.Vhalla bunda ne buluyo falan dedim .(●'◡'●)AMAA yumuşamaya başladım ve ilerleyince Aldrick en sevdiğim karakterlerden biri oldu .Adamın özeti değişik :D Vhalla karakterini de seviyorum .Kitap okumayı seven ,bilgiye aç bir kız, tatlı ,cesur bir kız. Roan karakterini arasıra sevdim ama arasıra sevmedim. bir en iyi arkadaşın bence arkadaşını daha çok tanıması gerekir. Saremm, çok masumdu ya .üzüldüm çocuğa hiç haketmiyodu öyle şeyleri:( Larel a fazla değinmemişlerdi ama ben onu Roan'dan daha çok sevdim. Ve son olarak o son neydi ya . İnsanı çok gaza getiriyo 2. kitabı sipariş ettim ve umarım o da bu kitap kadar güzeldir .Ama o sonla beklentim yükseldi .Bu kitabı kesinlike öneriyorum.❤✔ KİTAPLA KALIN ,HOŞÇAKALIN :)
Edebiyat
Hava UyanıyorElise Kova · Yabancı Yayınları · 20164,167 okunma
Mimoza
Selamlar, kardeşime alacağım da 12 yaş için uygun mudur?