Xjxjdn

Xjxjdn
@Aurora____
+Benim için ölür müsün? -Hiç düşünmeden hemde +Saçmalama -Neden +Ben bir faniyim sevgilim +Bu hayatta sadece Allah için öl +Ben gelir geçerim +Allah kalır
Reklam
Her şeyi kaybetmek yeniden başlaman için bir şans mıdır? Yoksa artık pes etmen gerektiğine dair bir işaret mi?
Anket
"Siyaha aşık olmuştum.O, renklerin çatışması değil, aksine kabullenişiydi. Siyah tüm renkleri içine alır, en asilidir. Sessiz olabilirsiniz ve bu her şey demektir." Av Dönencesi
Aşk

Xjxjdn

, bir kitabı yarım bıraktı
2/10
·%46 (176/380 syf.)
Paul Carson
6.2/10 · 36 okunma