Gül

Gül
@Avareegull
İnsanlar yaşlanıyordu, bunun ayrıcalığı yoktu ama yaşlanan insanların bir kısmı olgunlaşmış olarak, bir kısmı ise olgunlaşmadan ölüyordu. Bunun püf noktası ise bir insanın "Nasıl görünüyorum sorusundan, "Nasıl görüyorum?" aşamasına geçmesiydi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mademki insanlar birbirine acı veriyordu, o zaman en güzel şey hayata meydan okumak ve mutlak bir yalnızlığı seçmekti.

Gül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·284 syf.·
2025 5. kitabı
Zülfü Livaneli
8.4/10 · 35,4bin okunma
Hepimiz, doğduğumuz andan itibaren ölüyoruz. Yaşamak, o yüzden bu kadar önemli
Herkesin hayattan beklentisi umut ve bir amaçtır."