-“Niçin savaşıyorsun?”
-“Niçin olacak? Yüce Liberal Parti için tabii.”
-“Niçin savaştığını bildiğin için şanslısın doğrusu. Bana gelince, ancak şimdi kafama dank etti: Ben yiğitliğe kara çaldırmamak için savaşıyorum.”
-“Bu kötü işte.”
-“Doğru, ama yine de, niçin dövüştüğünü bilmemekten iyidir. Ya da senin yaptığın gibi, hiç kimse için anlam taşımayan bir şey adına savaşmaktan iyidir.”
“Öylesine huzur içinde yaşıyoruz ki, içimizde eceli gelen bile olmadı daha, gördüğünüz gibi mezarlığımız bile yok.”
Hükümetten yardım görmüyorlar diye kimsenin sıkıldığı yoktu. Tam tersine, hükümet şimdiye kadar huzurlarını bozmadığı için herkes halinden hoşnuttu ve böyle de sürüp gitmesini istiyorlardı.