Selin

Selin

, bir kitap okudu
9/10
·200 syf.·
4 günde okudu
·
Okunma: 31 Aralık 2024 00:00
·
2024 17. kitabı
Şermin Yaşar
8.9/10 · 12,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
10/10
·352 syf.··
2025 7. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 21 Mayıs 2025 00:00
Merhaba. İncelememe yazarımıza küçük bir sitemle başlamak istiyorum: NEDEN BU KADAR GÜZEL YAZIYORSUNUZ? HİÇ Mİ ACIMIYORSUNUZ BU YALNIZ OKURLARINIZA? Kitap o kadar hoşuma gitti ki Bahar, Zeynep, Nehar ve Hare dörtlüsünün kitaplarından ennn sevdiğim oldu. Bunda en son okumam da bir nebze etkiliyor olabilir ama çok fazla değil. Bir ara bu serinin okuduğum son kitabı olduğu için bitmesini istemedim hatta. Ama her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bu kitap da bitti. Kübra Nur Hanım lütfen bizi kaleminizden mahrum bırakmayın. :")) Konusuna gelecek olursak klasik Türk yaz dizilerine benzediğini inkar etmeyeceğim. Ama arada büyük farklılıklar var. Mesela Bahar, neredeyse her romantik komedi kitabının baş karakteri olan gururlu ve fakir ama cıvıl cıvıl kız tanımına tam uymuyor. Gururlu ve cıvıl cıvıl olduğu doğru. Ailesinin maddi durumu hakkında kesin bir bilgi yok ama orta durumlu bir aile olduklarını düşündüğüm için böyle söylüyorum. Erkek karakterimiz Adem ise yine her Türk rom-kom klasiğinde olduğu gibi bir şirkete sahip. Bu da kabul. Ama Adem hep karşılaştığımız o çapkın şımarık zengin erkek kesinlikle ve kesinlikle değil. Bir kere, adam şirkete uğramayı bile sevmiyor yahu(bunun sebebini de kitapta açıklıyor zaten). Kendi halinde eli yüzü düzgün kızlardan da uzak 30'larında bir beyefendi. Evet biraz mahalle abisi ama maço kesinlikle değil. Bahar'a karşı saçma sapan bir tavrı hiç olmadı kitapta. Kültür olarak kendime en yakın bulduğumdan olsa gerek Üç Yapraklı Ahududu 'yu da sayarsak bu beşliden en bayıldığım erkek karakter oldu ayrıca kendisi. Bir yerlerde hâlâ beyefendi adamların var olduğuna dair umudumu arttırdı bende. Yani lafın kısası bu kitap ne klasik yaz dizilerine ne de bazı saçma wattpad kitaplarına benziyor. Bahar ve Adem'in sevdası o kadar güzel işlenmişti ki arada
Bir Bahar AkşamıKübra Nur · Ren Kitap · 2022678 okunma
"Bana senden yakın bir Allah var."
Sayfa 181 - Adem Arman·Kitabı okudu
Edebiyat