Ahura

Ahura
Işık, biraz ışık lütfen...
"... Bin bir şekle sokup söylemek arzusuyla yandığım bir tek şey var: O da sizi sevdiğim. Bunun dünyanın teşekkülünden beri kaç milyar defa tekrar edildiğini unutmuyorum, fakat siz söyleyin, canlılığından bir şey kaybetmiş mi? Kainatta hiçbir mevcudun olmayacağı kadar taze ve olgun değil mi?.. Bu öyle bir kelime ki, doğuyor ve doğuşuyla beraber kemali de içinde getiriyor. Sizi seviyorum... "
Reklam
"Bu ara Her şey Çok Sıkıcı Tüm bu OLAMAYANLAR Bitse mi Artık!..."
Şiir
"Her gideyim dediğimde artistliğime yoruyorlar Pardon da lan ne münasebet duramıyorum ben buralarda."
"Doğa kuşlar börtü böcek bağışlasın beni hiçbirini ve hiç kimseyi ve hiçbir şeyi layıkıyla sevemedim."
Şiir
"...Bu arada dışarda biçimsiz ve yağlı parmakların ucunda ucuz haysiyet cellatlığı... Bir ara bütün gücümü toplayıp toptan haykıracağım ve taarruza geçeceğim bitsin artık bu linç çağı!..."
Reklam