Ah.

Güzel olan hiçbir şey hülâsa edilemez F♡
Bu karanlık günün elbet Olacaktır bir sonu Kalbim özlüyor onu
Sayfa 260·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bütün olanlar için özür dilerim.Kabahatin bende olduğunu biliyorum.Günlerdir durmadan seni düşünüyorum.Kitabını elimden bırakmıyorum.Bütün meselelerde sen haklısın.Bugün düşündüklerimi, seninle birlikte olduğumuz gün bilseydim,her şey başka türlü olurdu.
Sayfa 154·Kitabı okudu
Her gün benimle birlikte yaşadın, seni sevdiğime hiç bir zaman inanmadın.
Canı sıkıldı güldü,kalbi incindi güldü...