Ölmezsin ,diyorlar.Bu da geçer... Olaylar haklı çıkarıyor onları çoğu zaman.
Milyonda bir için hayatı zehir etmeye değer mi? Diyorlar onlar.
Bir yol bulunmalıydı.İnsana bir fırsat verilmeliydi.Bana,sana hiç olmazsa...bu çaresizliğe dayanamıyorum.Bir defaya mahsus olmak üzere bir istisna yapılmalıydı.
Her gün birlikte yaşadıkları yılları düşündü.Nasıl bu duruma geldik? Bir arada olmanın kaçınılmazlığından başka bir neden yok muydu bizi yaklaştıran? Aramızdaki boşluğu nasıl doldurmalıyım? Sen olmadan seni nasıl öğrenmeliyim?
Soyut aşk kavramı sende henüz gelişmemiş.Sen ve senin gibiler,ancak beş elma ile on elmayı toplayabilen basit insanlarsınız.Elle tutulan şeylerle düşünebilir,elle tutulan şeyleri sevebilirsiniz yalnız.Siz A ve B'den değil, üç erkek ve beş kadından anlarsınız.