Kafka' dan okuduğum 3. kitap Dava, Dönüşüm kitaplarından sonra çok severek okuduğum harika bir eser. Okumayı düşünenler varsa bence zaman kaybetmeden okumanızı öneririm.
Çehov'dan okuduğum ilk eserdi. Akıcı bir dili var, bir çırpıda okunabilecek bir kitap ve ben severek okudum...
Tiyatro eseri tarzında okumayı seviyorsanız kesinlikle okumalısınız.