"Uçabilsen ne yapardın?"diye sordu.
Sırıtarak, "Bu bir çeşit test sorusu mu?" yazdım.
Bayan V güldü, "Bence her şeyi çalıştık."
"Gitmeye korkardım," diye yazdım.
" Düşmekten mi korkardın?" diye sordu.
"Hayır. Çok iyi hissettirmesinden ve sonra uçup gitmekten."