Ayşem ayanoğlu

“ Bebekten önce mutluydu anne. Şimdi anne her sabah bebekten kaçma arzusuyla uyanıyor ve bebek daha da çok ağlıyor. “
Sayfa 87·Kitabı okudu
Reklam
“ Öğle yemeginden beri tuvalete gitmek istiyorum ama anne olmaktan başka bir şey yapmak imkansız. Ağlayıp duruyor üstelik, ağlıyor, ağlıyor ve ağlıyor, aklımı oynatacağım. Anneyim ben,nokta. Esasında pişmanım ama bunu söyleyemem bile. Kime soyleyecegim ki zaten? “ 
Sayfa 87·Kitabı okudu
“Geride kalan için geçmez zaman,daimi bir araftır söz konusu”
Sayfa 28·Kitabı okudu
5/10
·1216 syf.··
2026 4. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 18 Ocak 2026 18:11
Kitabı anlatmama gerek yok. Bir çok arkadaşım bahsetmiş zaten. Yorumumu yapmak istiyorum sadece. Öncelikle bence kitap çok kalın; çok akıcı, konu mükemmel, yazarın kalemine diyecek lafım yok. Ama bence gereksiz çok detay vardı, bilmeme gerek olmayan bir sürü insanın hikayesini öğrendim. Bu kadar kalın bir kitap için biraz yorucuydu açıkçası. Yine de kolay okunuyor diyebilirim. Hikayenin akışını çok beğendim, olay örgüsü , aralarındaki dostluk, insanların kötülüğünü anlatış şekli beni oldukça etkiledi. Maalesef olumsuz düşüncelerim de var bundan sonrası Spoiler içerebilir; uzaydan gelen kötü karakter”O” evet bana geçti ama diğer taraftan “ KAPLUMBAĞA”ya hiç anlam veremedim. Bizimkilere yardım etti sözde ama bir de“ÖTEKI “ vardı e o da yardım etti. Sonra kaplumbağa kendi kendine ölmüş sanırım devamında öteki el attı olaya. O zaman Kaplumbağaya ne gerek vardı. Oraları mantığıma oturtamadım. Neyse bir şekilde yendiler. Ama ama ama o sahne! Neden yazdın be King abi onu? Amacı neydi? 11-12 yaşındaki çocuklara bunu nasıl yakıştırıp yazdın? Bazı mantıksızlıkları hiç önemsemeden müthiş bir şevkle kitabı bitirebilirdim. O sahne bütün her şeyi mahvetti. 9-10puan vereceğim kitaba en fazla 5 verebilirim. O da mükemmel geçişlerin hatırına. Özellikle 800lü sayfalardan sonra geçmiş ile gelecek arasındaki geçişler olağanüstü. Hatta bazı yerlerde tüylerimi diken diken edecek kadar güzel anlatmıştı. Karakterlerle beraber neredeyse ben de Derry’deydim. Gerçi iyi ki değilmişim:) Neyse sonuç olarak mükemmel olabilecek bir kitabın içine biraz etmiş :/ yine de o sahneyi bilseydim de okurdum. Keyifli bi iki hafta geçirdim..
OStephen King · Altın Kitaplar · 20257,4bin okunma

Ayşem ayanoğlu

, bir kitap okudu
5/10
·1216 syf.··
13 günde okudu
·
2026 4. kitabı
Stephen King
8.9/10 · 7,4bin okunma
Reklam