Aynı şekilde bu da 10/10’luk bir kitap. Mina Urgan öyle bir yazmış ki sanki onunla beraber gezmişsiniz. Ya da karşılıklı oturmuş kahveleri ve sigaraları almış da o anlatıyor siz dinliyorsunuz. Bu havayı veren çok az yazar vardır.
Tam olarak 10/10’luk bir kitap. Mina Urgan’ın anlatımı alıp götürüyor insanı. Resmen zaman makinesi gibi bir kitaptı, anlattıklarını ve onun yaşadıklarını ben de yaşamış gibi oldum. Bu tür kitaplardan da beklenilen budur işte.