Aybüke Şahin

Aybüke Şahin
@Aybuuuke
Ege Üniversitesi / TDE
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
Manisa
28 Mayıs
476 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sevgi ve saygı güzel kavramlar, ama “anlaşmak”diye bir şey var ya, o olmadan öbürleri çok yetersiz, çaresiz kalıyorlar; üstelik her türlü ilişkide…
Sayfa 70·Kitabı okudu
Reklam
Oysa arkadaş olabilmenin en önemli ortak yanlarından biridir aynı şeylere gülebilmek ve aynı açıdan alaya alabilmek fotoğrafları.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Hayır, ben fanatik değilim. Hiç kimseyi dini, ırkı veya cinsiyeti nedeniyle yargılamamayı öğrenmekteydim. Bu zor bir öğretidir ve yaşam boyu sürer.
Sayfa 65·Kitabı okudu
İnsan ortak yanlarının olduğu, uyuştuğu, anlaşıldığı ve teşvik edildiği toplumu evi sayar, oysa ben öyle bir yer keşfedememiştim henüz.
Sayfa 64·Kitabı okudu
Meraktan çatlasam da bana anlatılmayan şeyleri sormamak gibi, hiç Türkiyeli olmayan bir yanım var, nasılsa?
Sayfa 62·Kitabı okudu
Reklam