“Sadakat konusunda ne çok yaygara yapıyor insanlar!” diye haykırdı Lord Henry. “ Aşk bile salt fizyolojik bir hadiseyken; özgür irademizle hiçbir ilgisi yokken... Gençler sadık olmayı ister; olamazlar; yaşlılar sadakatsizlik etmek ister, edemezler. Büyün mesele bu.”
En güzel günlerinizi sıkıcı şeyleri dinleyerek, kaybetmeye mahkum olmanı kurtarmaya çalışarak, kendinizi cahil, kaba, adi insanlara adayarak heba etmeyin. Bunlar çağımızın hastalıklı amaçları, yanlış idealleri. Hayatınızı yaşayın!