Ayşe Yıldırım

Böyle mahluklar arasında yaşanır mı? diyordu. Acaba bütün insanlar böyle mi? Yoksa daha beter mi? Belki de beter...
Reklam
Hayat bir tesadüfler silsilesi imiş,âlâ!!
Sayfa 76·Kitabı okuyor
Hayatta hiçbir şey, uğrunda ölmek için istenmez. Her şey yaşamamız için olmalıdır.
Birisi seni kırdığı zaman hiç ağlama, gül. Seni üzdüklerini bilmelerine asla izin vermemelisin.
Reklam