“Kah Tanrı’yı düşünüyor ve küstahça onu beni niçin cezalandırdığını soruyorum. “Sabah akşam dua etmeyi de unutmuyordum.Öyleyse bu acılar niçin?” Gençliğimin ilk dönemlerinde beni rahat bırakmayan dinle ilgili düşüncelerimin kesin olarak bugün başladığını söyleyebilirim. Bu kuşkularım, başımdan geçen yıkımların beni inançsızlık ve başkaldırıya yöneltmesinden doğmuş değildir. bir günlük tutukluluğumda ,tümüyle bozuk bir ruh durumun içindeyken aklıma gelen Tanrı’nın adaletsizliği düşüncesinin yağmurdan sonra verimli bir toprağa düşen kötü bir doğum gibi çabucak büyüyüp kök salmasındandır.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖