Depremin hemen ardından “insanların helak edileceğin“ifade eden ayetleri neden paylaşıyorsunuz arkadaşlar? İnsanlar şu an bir doğal afet yaşadılar maddi ve manevi olarak büyük bir yıkım içerisindeler. Zaten hali hazırda bir tramva içinde olan insanlara bir de ‘cezalandırıldığı’ psikolojisini yaşatarak ne elde ediyorsunuz? Ayrıca neyin ceza ve musibet olduğunu bilecek olan yalnızca Allah’tır. Bize kalan bol bol dua etmek. Lütfen insanların Allah’a karşı bir isyan içine girmesine sebep olacak paylaşımlardan uzak duralım. Bu paylaşımların faydası olmadığı gibi travmatik olarak kişinin ruhsal durumuna zarar verecek kısa ve uzun vadeli etkileri olacaktır.
#deprem
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İçimden hep iyilik geliyor
Yaşadığımız dünyayı seviyorum
Kin tutmak benim harcım değil
Çektiğim bütün sıkıntıları unuttum
Parasız pulsuzum ne çıkar
Gelecek güzel günlere inanıyorum
Gelecek güzel günlere
Sonunda galip geleceğine eminim
İyiliğin, zekanın ve cesaretin
İmanım var zaferine
Aşkım, adaletin ve hürriyetin
 Necati Cumalı