Lirik dili ve yaratıcı hikayesiyle beni çekti. Ama hoşuma gitmeyen bir nokta kahramanın kendine olan güvensizliği; evet, güneşin ve bir perinin kızı,Olimposlu kadar değil ama yine kutsal bir kan taşıyor, fazla iyimser ve saf olduğu için mi acaba bu kadar ben?