Bence babamınki de inanış Tahsin. Boşuna kırdın onu.
"Öfkeliydim Huriye. Anamı boynu bükük bırakıp gitmesine
içten içe öfkeleniyordum. Halâ geçmedi kızgınlığım."
"Yapılacak bir şey yok. Bırak kendi bildiğini işlesin.
KocamanHafız.
Allah’ın emri dört deyip çıkıyor işin içinden."
"Allah'ın kadınlara kastı mı var?
Neden onlara da dört erkek vermiyor?"
Köyler, kasabalar, şehirler birbirinden kopuk yaşayıp gidiyor. Padişahlar size hiçbir şey vermedi ki...
İnşallah bundan sonra Cumhuriyet her insanı okutacak, kol kanat gerecek, bu hastalıkların kökünü kurutacaktır?