📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Penceredeki dörtgenlere bölünmüş demir kafesi ilk kez görüyordu. Şaşırarak baktı. Bir durum olsa, bir yangın çıksa pencereden çıkamazdı insan. Ancak yine de güven vericiydi demir kafes. Neden insanlar kafesleri sever acaba?
Ne gerek vardı bunlara? Kimse kimseden korkmadan yaşa
sa olmuyor muydu?
"Biz padişahın kullarıyız, ne yapalım."
"Artık kulluk yok. Hepimiz yurttaşız, öyle değil mi âşık?"
"Doğru söylersin Ali. Artık kimsenin kulu olmak yok. Hepimiz
bu ülkenin yurttaşıyız..”
LOrtalıkta bir sessizlik oldu. Herkes kendi içine döndü, kimbi-lir nerelere gittiler. Bense aklımdan akıp gideni, yaşadıkça benimle birlikte hem içimdeymiş, hem benim uzağımdaymışçasına yaşamaya başladım.