Canınız sıkıldığında bir günde okunabilecek bir kitap. Sonu beni tatmin etmedi kafamda soru işaretleriyle bitti. Konu bakımından diğer Stefan Zweig kitaplarını andırıyor ama akıcılık ve dil bakımından sıkmadan keyif verebiliyor. Çok beklentiye girilmeden okunursa zaman kaybı olmadan okunabilir.