📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kessinlikle tavsiye ederim. Çok minnoş ve hoş bir hikayeydi. Aslında kızın platonik olduğu yerler bana çok tatlı geldi. Muhtemelen empati kuruduğum için. Ayrıca Mislina'nın saf ve temiz aşkına hayran kaldım. Bende tıpkı Mislina gibiyim. Akif Selim de çok muhteşem bir karakter. Ancak açık ara en sevdiğim Ezgi. Ona ayrı bir sempatim var. 2. Kitabı okumak için sabırsızlanıyorum.
Puan: 9/10
Tavsiye edip etmemek arasındayım.
Kitap biraz zor sardı. Aslında güzel ilerlemeye başlamıştı. Sonra cringe bir hâl aldı. Sürekli Nihan'ın tek INTJ kişiymiş gibi davranılması çok sıktı.Bende bir INTJ'im ama bu kadar farklı hissetmedim kendimi. Ayrıca tüm erkeklerin Nihan'ın peşinde olması baya baya sıktı beni. Abi tek kız Nihan değil ki. Yinede kitapta MBTI'ı görmek hoşuma gitti ve ilgimi çekti. Ayrıca kitapta gereksiz fazla argo var. Yazar hanım sürekli "Lan,ulan" vs. argo kelimeler yazmış. Saçma buldum biraz. Ardından kitap sonlara doğru biraz fazlaca smut bir hâl aldı. Ben daha minnoş bir hikaye beklerken baya ters köşe oldu. Tam smut denemez ancak o tarz sahneler çokça vardı. Şuan ikinci kitabı okuyorum. Yani başlangıç meridyeni teorisi. Umarım daha çok keyif alırım. Bu kadardı.