Ayşe Nur alc..

Ayşe Nur alc..
@Ays_alc
Dünyadan münezzehtir varlığım..
-Nereye yolculuk Bay Nikolayev? -Uzak diye bir istasyon olmalı.
Alıntı
Reklam
Yatağıma döndüm ,ölüyordum sadece.Kimsenin umurunda değildi, benim bile umurumda değildi...
Alıntı
Beklemek cehennemdir. Ama beklerim seni. İyi kötü demeden suçlamadan keyfini.
Alıntı
İntiharı düşünen bir insan için en kötü şey kendisini öldürmesi değil,bunu düşünüp yapmamasıdır.intihar düsüncesine yol açan manevi çöküntü kadar aşağılık bir şey yoktur
Alıntı
İnsanın ülkülerine erişememekten de daha acı bir şey vardır:onları gercekleştirmiş olmak.
Reklam