Ayşe Nur alc..

Ayşe Nur alc..
@Ays_alc
Dünyadan münezzehtir varlığım..
Galiba bu gece sadece ağlayacağım Mütemadiyen suskunluğum bundan
Reklam
Demek ki neymiş, demokrasinin olmadığı ortamda sandık sadece faşizmi kurumsallaştırırmış.
Seçimler
Bir gün pervasızca uçan kuşun kanatlarına bir fil oturdu. benim öyküm bu kadar.
Edebiyat
Ağlamalı mıyım? Öyle Ki ben bulanık bir nehirden var oldum zaten Coşkun akmıyorum Aksine Milim milim azalarak kuruyorum Halkımın ağırlığı Kıvrımlarıma işlemiş Peki ya benim ahdim? Vazgeçtim! Umudun bahsi geçmez efenim Bizler Ortadoğu kadınlarıyız. A.a.
Ruhuma bu dolan da ne? Mayıs sıkıntısı mı Yaşam ızdırabı mı Veyahut da başlı başına ben miyim sadece
Reklam