Sevgi

Sevgi
@Aysar0
Oynanırken pek tatlı değildir ama, anlatırken ben bile sanki bir şey yapıyormuşum gibi heyecanlanıyorum. Çünkü neden? Çünkü oyunun, oynanırken verdiği ve gene de hiçbir şey yapmamak kadar ağır olmayan sıkıntısını hafifletmek istiyorum; kendimle biraz olsun alay etmeden , kendi kendime yarattığım boşluğa dayanamıyorum .
Sayfa 41·Kitabı okuyor
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Sevgi

, bir kitabı okumaya başladı
Oğuz Atay
8.6/10 · 75bin okunma
Yaşasın papatyalar; canım papatyalar. Seviyorum sizleri. Sizler ki bütün kış, toprağın altında, yalnız bizi düşünürsünüz ve ilkbaharda hemen seriliverirsiniz ayaklarımızın altına. Canımlarım benim. Seviyorum sizleri insan kardeşlerim. Durup dururken seviyorum işte. Sevip duruyorum. Kollarımı açıp bütün insanlığı kucaklıyorum. Papatyalar gibi sizi koparıp göğsümde tutmak istiyorum...
Sayfa 39·Kitabı okuyor
Edebiyat
Güzel bir gün ve ben yaşıyorum.
Sayfa 36·Kitabı okuyor
Edebiyat
Öldükten sonra neyin yararı dokunur ki ?
Sayfa 35·Kitabı okuyor
Edebiyat