Öğretmen Hanım

Altını çizdiğim bir kitabı birine verirken çekinirim. Sanki yaralarımı teslim ediyormuş gibi, sanki 'bak benim buralarım çok ağrıyor' der gibi. Turgut Uyar
Ahmet isimli okura yanıt verildi
Öğretmen Hanım
Ben ödünç vermeyi de almayı da sevmiyorum aynı sebeplerden dolayı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Akrabalık mı, Dokunulmazlık mı?
Kan bağını aşırı kutsallaştıran insanlara dikkat edin, o bağa güvenerek size her saygısızlığı ve kötülüğü yapar ama yinede pamuklara sarılsın baş köşeye konulsun isterler.
Psikoloji
Öğretmen Hanım
Maalesef o kadar doğru ki
Dipten Çıkan İnsanların Işığı
Tanıdığım en güzel insanlar yenilgiyi, acıyı, mücadeleyi, kaybı yaşamış olan ve diplerden çıkış yolunu kendileri bulmuş olan insanlardır. Güzel insanlar öylece ortaya çıkmazlar, onlar oluşurlar çünkü insanı gerçekten güzelleştiren şey, yaşadığı acılardan vazgeçmeden iyiliğini koruyabilmesidir.
Psikoloji
Öğretmen Hanım
Çok iyi geldi şu an, teşekkürler 🙏