Evet gecenin sessizliği ağır geliyor.Ve görüyorum ki kendi boşluklarını gürültüyle doldurmaktan huzur duyan insanlar için şarkı söylemeyi bırakmamıza da hiç gerek yok.
Seni yaşayacağım,anlatılmaz,
Yaşayacağım gözlerimde;
Gözlerimde saklayacağım.
Bir gün tam anlatmaya..
Bakacaksın,
Gözlerimi kapayacağım..
Anlayacaksın.