Esîr-i gurbet-i nâlân olan insanı incitme 🍂
Beni en çok müteessir eden kısım burası oldu o kadar naif bir üslup kullanmış ki hazret. Hakikaten de içinde yaşayanı feryad ettirecek derecede zulüm dolu bu dünyada dertli bir esir makamında olan insanı incitmek ne kadar da kötü ne kadar da acımasızca bir şeydir velev ki o seni incitse bile. Rabbim hepimize gönül inceliği versin 🌸