Bir yemeğe davet edildiğimizde önümüze ne konulursa onu kabul ederiz , öyle değil mi? Davet sahibinden balık ya da tatlı isteyecek olsak garip karşılanır. Buna rağmen Tanrı’dan vermediği şeyleri istiyoruz. Üstelik zaten pek çok şey vermiş olmasına rağmen..