İlkbaharın yeşilliğine bürünmüş olan doğadaki her bir yaprağın şeklini kağıda çizebilirim, şimdi sonbaharda bile kestane çiçeklerinin hoş, tozlu, yumuşak kokularını hâlâ hissediyorum; şayet o saatleri bir kez daha anlatıyorsam bunun nedeni o anları kaybetme korkusu değil, onlara tekrar kavuşma sevincidir.
welato welato welato xweş welato
di newala xwînê de diçû û hato
bifirîne kewên xwe û li min venegere
ku mîna heyfekê ne li kêleka min
bi sê dengan gazî dikin "êdî bes"ê!