Ayşe

Her olumsuz bir olayda olumlu bir yan vardır..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık, daha çok kendi içimde yaşıyordum..
İslam, ırk, renk, dil ve servet farkı gözetmeksizin insana insan olarak değer vermiş..
Ne kadar da gizemli bir ülkeydi, şu gözyaşları ülkesi..
İnsanların arasında da yalnızdır insan..