“Kabul.” Okuduğunda ne kadar kolay ve basit bir kelime gibi geliyor. Bulunduğun yeri, aileni, sevdiklerini, yaşadıklarını, yaşayamadıklarını, korkularını, sevinçlerini ve en çok da kendini kabul etmek. İnsan olarak genelde hep başarılarımız, mutluluklarımız üzerinde daha fazla dururuz. Halbuki bizi biz yapan eksikliklerimizden, olumsuluklarımızdan kaçmamamız gerekir. Kitapta anlatılan da bu. Her şey kendini kabul ile başlıyor. Kendini olduğun gibi kabul ettiğin anda dünyaya farklı bir pencereden, farklı yönlerden bakabileceğini anlatan güzel bir kitap.