Bu kadar çabuk unutmamız,her şeyi bu kadar çabuk unutmamız rezilce..Biz en başta sessizliği unuttuk!Sesszilik denen hazineyi konuşarak israf ettik.Kendimizi şerh etmeyi unuttuk.Yaradan'ın gözünde kimsenin üvey kul olmadığını unuttuk.Cennet diye diye,huri diye diye ,aşkı unuttuk! Allah'ın insanı yaratması başlı başına bir davetti zaten aşka...Bunu unuttuk.Yaradani sevmek, onun yarattığı meczubu da,dilenciyi de,günahkârı da sevmekle mümkün olur.Bunu da unuttuk.Tüm yolların aynı yere çıktığını,çırpınıp dursak da ölümün duvarını aşamayacağımızı unuttuk.