Ben annem ölürse diye değil de neden daha mutlu değilim diye ağlardım. Her şeyim var ama neden daha mutlu değilim… Çok mutlu bir çocukluğum vardı ama insanın kendi kafasındaki senaryolara ağıt yakmaktan daha iyisi olamamaktan, daha iyisini hissedememekten yana ağlardım.