A.R

Ne garip bir çocukluk keder arayışı. Eksiğimi bilemeden bir eksiğimi bulmaya çalışmak gibi..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben annem ölürse diye değil de neden daha mutlu değilim diye ağlardım. Her şeyim var ama neden daha mutlu değilim… Çok mutlu bir çocukluğum vardı ama insanın kendi kafasındaki senaryolara ağıt yakmaktan daha iyisi olamamaktan, daha iyisini hissedememekten yana ağlardım.
Edebiyat
İnsan bildiği duyguya çekiliyor. Tanıdığı yerden devam ediyor hayata.
Edebiyat