Tarihe baktığımızda gördüğümüz en önemli şey,bilimsel aklın haklılığının eninde sonunda ortaya çıktığıdır.Ve gördüğümüz bir diğer şey ise,bu haklılığa ulaşana dek çok kişinin acı çektiğidir.
Katliam dediğiniz,halkın bizlere hıncını ağız dolusu kusabildiği bir bayram da sayılmaz mı?”Bizim”halkımızdan söz ediyorum elbette.Halkımız artık gönlüne göre bir heykelimizi dikip,sonra da taşa tutarak avunabilir.