..ben burada kor gibi yanarken onların pisboğaz ve hepsinin huzurlu oluşundan dolayı onlara karşı nefret duyuyordum. Yeryüzünün çektiğı ıstıraba karşı onların bu şekilde tok ve içlerinde huzurla kayıtsız duruşları, toprağın bağrında kımıldayan sessiz cinnete duyarsız kalışlarından dolayı bir çeşit kıskançlığa kapıldım.
Kendisinin çoktan ve akıllardan silinmiş ve gömülmüş olduğuna inanıyordu, şimdi ise birisi çıkıp gelmiş ve tabutunu tıklatıyor, onu dışarı çıkarıyor ve kendisinin gerçekte hiç sahip olmadığı bir şöhret masalı anlatıyordu.