Hakikat, öğrendiklerimizin yüzde yüzü algıladıklarımızı ifade etme ve anlama ihtiyacından doğan, bizim icat ettiğimiz sembolizm ya da kelimelerden başka bir şey değildir.
Dikkatinizi sahip olabileceğiniz en güzel ilişkide yoğunlaştırmalısınız; kendinizle ilişkinizde. Burada söz konusu olan bencillik değil, öz sevgidir. Bu ikisi aynı şey değildir. Bencilliğin nedeni sevgisizliktir. Kendinizi sevmelisiniz, işte bu sevgi büyüdükçe büyür.
Zehirden arınmak, yaralarınızı iyileştirmek , kendinizi kabul etmek ve cehennemden çıkmak için gereken, gözlerinizi açıp çevrenizde olup bitene görmenizdir.