Sokağı yazarım apartmana
Kolonlar taşır duvarlar yazar
Yaşarım rezil olmadan
Ve seni üzmeden utandırmadan
Hırsım yok inadım var
Biraz şanım var ama geçicidir
Aç bağrını yalnızım yine bezmişim bu kaçıncıdır
youtu.be/KcE26U09Fos
Bize lazım olan gençlik bir fırka veya zümre gençliği değildir. Biz fırka ve şahsiyetlerin ebediliğine kani değiliz. Her şeyden üstün, her şeyden önce bir Türkiye vardır. Biz Türk Gençliği istiyoruz!