Deli miyim neyim?

Deli miyim neyim?
@Aysnrgnri
Bir kişi bütün dünya ile nasıl uğraşabilirdi?
Sayfa 99·Kitabı okuyor
Reklam
Ben saadeti ikiye ayırırım; başkalarından alınan saadet, başkalarına verilen saadet. Benim için hakiki saadet başkalarına verilen saadettir.
Sayfa 88·Kitabı okuyor
Ben zannediyordum ki ömürlerimizin teknesini istediğimiz sahile götürmek için yalnız onun dümenini ele almak kâfidir... Şimdi anlıyorum ki değilmiş... Yollar görünmez kayalarla doluymuş... Onlara çarpmamak lazımmış... Daha fenası gizli cereyanlar varmış ki insan onlara kapıldığı zaman yolun değiştiğini, gittikçe uzaklaştığını fark edemezmiş... Taa ki kendisini başka sahillere düşmüş görünceye kadar...
Sayfa 76·Kitabı okuyor
...acımak, birbirimizin feryadını, iniltisini duyabilmek de lazım!
Sayfa 14·Kitabı okuyor
"Şahsen, insanları yargılamaktansa onları anlamak beni daha çok mutlu ediyor!"
Sayfa 16·Kitabı okudu
Reklam