İnsan küçük ve zavallı bir yaratıktır. Ancak bu halimizi hiç kimseye anlatmak veya göstermek istemiyoruz. Çünkü utanıyoruz, korkuyoruz, itiraf edemiyoruz. Ve sadece bu değil, hayatın hayhuyundan dolayı birbirimizi dinlemeye bile vakit bulamıyoruz. Bu karmaşada birbirimizin canını yakıyor, üzüyoruz birbirimizi.