📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın elinde olmayan ve ansızın gelen şeyler bazen hayatımızın sonu olabiliyor. Gregor Samsa'nın yaşadığı olumsuz olay önce işini, mesleğini kaybetmesine sonra ise ailesini kaybetmesine neden oluyor. Hatta kitabın ortasında aklıma gelen "Insanın mutlu gününde herkes yanındadır. Önemli olan kötü gününde yanında olabilmektir." sözüdür. Bu sözle Gregor'un kötü gün dostunun olmadığı akla geliyor. Gregor'un yaşadığı kötü olayla birlikte yalnızlığa daha da gömüldüğünü anlatıyor yazarımız.
İyi okumalar.