Düşünüyorum da çoğu insan gerçekten birbirini kullanır olmuş.
İyilik edemez olduk edince de hemen kullanmaya başlanıyor.
Bi insan maddi olarak kaybını her şekilde kapatabilir.
Ama hisler duygular kullanıldığında telafisi olmuyor malesef. Hassas bir insan olduğum için bu konuda çok doluyum.
Bilmiyorum ama şu zamanda en büyük kriter "ahlak yapısı" güzel olan.
Bi insanın ahlaki düşüncesi güzelse herşeyi de güzeldir.
Rabbim güzel ahlakla ahlaklananlardan eylesin
AMİN