"Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin."
Uzunın zamdan beri okumak istediğim bir kitaptı kitap gerçekten çok güzel fakat beni içine alan bir konu olmadı, malesef
Akıcı gelmedi bazı yerlerinden biraz sıkıldım ama beklemediğim bir kavuşmayla bitti çok duygulandım yazarımızın kalemine sağlık çok hoş bir kitap.