Albert Einstein "İnsanlar, ağzından çıkan cümlelerin, beyninden çıkan düşüncelerin, bütün evreni dolaşıp tekrar kendine geri döndüğünü bilse, eminim çok daha dikkatli olurdu" diyerek insanların yaptıkları durumların iyi ya da köyü kendilerini bulacağını ifade etmiştir.