📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çocukken şöyle dua ederdim Tanrı’ya:
Tanrım bana hiç erimeyen,
Kırmızı bir bonbon şekeri yolla…
Ve şimdi şöyle dua ediyorum Tanrı’ya:
Olanlar oldu tanrım
Bütün bu olanların ağırlığından beni kolla!
Tek kelime ile bayıldım. Yazarın ince düşüncesine, hem büyüklere hem küçüklere hitap eden kalemine , okumayı bu derece zevkli hale getirebilmesine hem aldığım zevkten ötürü hem de çocukların kitap okumayı sevebilme düşüncesinden dolayı bayıldım ve çok sevindim. “Ziyan olmasın” kısa bir cümle fakat öyle güzel dokunulmuş ki kitapta anlamı derin bir cümle olmuş. Meğer bir şeyler için uğraşır, çabalarken kaybettiklerimizi göremiyormuşuz. hep bir koşturma telaş içindeyiz oysa durup baksak çözülecek bazı konular, beklemekte bir çözümmüş oysa, Hayatlarımız da
koşuştururken dikkat edelimde ziyan olmasın.