Azize

Azize
@Azizecnr47
İfhamü men la yefhem ..!
Çünkü gel, Çünkü gelmen gerek, Çünkü gelmezsen, gidecek herşey.. . . .
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birini seveceksen, onu her şeyinle sevme çünkü bittiğinde; onu unutamamana değil, unutamayacak kadar çok sevdiğine yanarsın...
Ve kitabın sonu şöyle bitiyordu ; O ilk gördüğü, tanıdığı, güvendiği sevdiği insan değildi artık! Seven yanılmış , Sevilen yabancılaşmıştı.
Alışır,alışırsın.Bu dünyada başka türlü yaşamanın bir çaresi yok
'Olmamasına razıyım. Oluyormuş gibi olmasın yeter.'