O beni , bende onu bekliyordum ve hiç konuşmadan bir gün daha sonra eriyordu . Güzel günler yakındır inancıyla beklemek güzel , kötü yanı ise ne o benim beklediğimi biliyordu ne de ben onun beklediğini biliyordum.
Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum,konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik