Yollar uzayıp gitse de bazen gidesi gelir insanın. Başka şehirlere, başka hikayelerde başrol olmaya gider. Çünkü yollar bilinmezdir ve bilinmezler heyecanlı. Yolları severse bir insan kırk düğüm tutamaz onu. Gitmeye hasret, dönmekse nasip olur artık.
Bir gece vakti yeryüzüne düşmüş bir kar tanesi olarak gözünü açarsın,
Karanlıkla tanışır, yoklukla yüzleşirsin.
Ve bir gün gelir, karanlığa bir kibrit yakar, daha hızlı erirsin...